Annons:
Etikett04-studerande
Läst 3412 ggr
Fridaaaa
12/15/14, 10:27 AM

CSN och Extrapengar

Jag har CSN då jag studerar på högskola. Och är de flesta månader svårt att lägga undan, ialla fall så pass mycket jag hade velat lägga undan. Har jobbat extra som vikarie men har ju hundarna och det så svårt att parera med skola, tider och sambons jobb. Hur kan man få in extra inkomst hemifrån? Eller då på helger?

(inte McDonalds eller liknande jobb av privata anledningar). Redan kollat att dela ut reklam. Kan inte vara hundvakt/barnvakt här pga vår ena hund.

Vi gör upp budget varje månad som vi följer men tillkommer ibland extrakostnader samt vissa kostnader som varierar månad till månad. Hade velat kunna spara undan mer varje månad.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Ikajo
12/15/14, 10:32 AM
#1

Man kan söka uppdrag via kommunen som ledsagare, kontaktperson eller avlösare. Det brukar vara några timmar i veckan och är lätt att anpassa till saker runt omkring. Inte jättemycket pengar men det blir ändå ett par extra tusenlappar i månaden.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Fridaaaa
12/15/14, 10:38 AM
#2

#1 Som ledsagare/kontaktperson åker man och gör saker t.ex bio, bowlar mm och kan inte riktigt det pga privata anledningar (just nu alltså och en tid framöver).
---------------------

Är svårt att komma på något 😕 (och nej handlar inte om kräsenhet som vissa tror bara för att vissa personer inte kan ta vilka jobb som helst).

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hagmans
12/15/14, 2:18 PM
#3