Annons:
Etikett00-allmänt-om-ekonomi
Läst 2327 ggr
Nethiz
2015-09-15 09:37

AKTIV DELGIVNING GBG AB

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hjälp!!!! Har fått brev från AKTIV DELGIVNING GBG AB, där de uppmana mig att signera ett delgivnings kvitto, annars kommer de uppsöka mig i hem eller jobb!! Jag goggla på dom och fick träffar på dom, att man inte ska göra detta,de har inte befogenhet gör detta! En familj blev indirekt hotade i sitt egna hem!!!! Har lämnat in för skuldsanering, som granskas sedan en lång tid tillbaka… Så rimligtvis finns min skuld där, som AKTIV SKULDSANERING , vill att jag signerar … FINNS DET NÅGON SOM VET NÅGOT OM DOM…. Hur jag ska gå tillväga?

Annons:
Niklas
2015-09-15 09:42
#1

Kontakta de som arbetar med din skuldsanering och fråga om det här är några de samarbetar med.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Nethiz
2015-09-16 08:43
#2

#1 tack för svar , har kontaktat kronofogden o väntar på svar….

[Hadraniel]
2015-09-25 21:52
#3

Men vad hemskt det låter att vara i den sitsen! Hoppas allt går bra med skuldsaneringen så att du kan få ordning på din ekonomi och få leva ett hyggligt liv igen och inte behöva vända på varje krona.

Gällande brevet håller jag med #1 avseende att kontakta de som har hand om skuldsaneringen innan du skriver på något. Det kan ju vara något annat lurt som någon skickar ut till personer i en svår ekonomisk sits. En del människor har ju liksom inga större skrupler gällande att blåsa utsatta människor på alla möjliga vis.

Upp till toppen
Annons: