Annons:
Etikett08-lån-avbetalningar-skuldsanering
Läst 1403 ggr
Jungfru82
6/8/18, 10:08 AM

Klarna fungerar inte

Beställt saker och valt att betala via klarna. Klarna verkar inte fungera för tillfället för jag vet att jag har saker att betala men när jag trycker på den knappen så händer inget och det står att det är problem med sidan och har gjort ett tag. Det finns ocr nummer och på en annan sida så hittade jag både bg och pg men hur vet jag vilket av dom som ska till vilken räkning…? Någon som vet hur man får kontakt med dom?

Annons:
Sattyg
6/8/18, 10:13 AM
#1

Klarna har en chatt som jag använde mig av för ett tag sen. Funkade bra och fick svar på en gång. Du måste logga in med bankid först dock

Jungfru82
6/8/18, 10:28 AM
#2

Nej det fungerar inte heller

kallepudas
6/8/18, 5:47 PM
#3

Både deras app och inloggning på deras sida fungerar fint för mig. Inga som helst problem.

Honestyisdead
6/26/18, 2:39 PM
#4

Ladda ner appen. Jag kan inte heller logga in på deras internetsida

Hundtricket
8/27/18, 11:36 AM
#5

Har bara haft problem med Klarna :(  stod i panik och behövde köpa saker till vovven och försökte först med 14 dagars faktura som inte funkade allso ch sen försökte med deras konto och det slutade med att jag inte kunde handla alls!!! va! satt i sjön så fick ta ett lån från ucfritt och betala med direktbetalning från bankkontot istället! ska webbaffärer förlita sig på klarna måste det ju faktiskt funka som det ska eller?!!

starhawk
8/31/18, 9:08 AM
#6

Har aldrig gillat Klarna, vill betala med en gång inte efter ett par veckor eller nått. Jag letar efter någon annan betalningsmetod, direkt med bankkonto är favorit men Paypal går också bra.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Annons:
Tant Grön
8/31/18, 9:28 AM
#7

Har aldrig haft problem med Klarna. Tycker det är bra att man får hem det man beställt innan man betalar. Paypal däremot har krånglat för mig.

Caeli
8/31/18, 10:03 AM
#8

Undviker helst de butiker som använder klarna men de börjar bli ganska många…!☹️

Upp till toppen
Annons: