Annons:
Etikett00-allmänt-om-ekonomi
Läst 1221 ggr
Lotofs
2018-10-17 07:48

Klarnas kort

Hej! Fick ett erbjudande om att skaffa klarnakortet, vilket man ansöker om i appen. Bra, tyckte jag och klickade på ansök. Fick då beskedet att tyvärr kunde jag inte få det!?!? Ville naturligtvis veta varför, och efter flera turer i chatten begärdes ett uc in. Uc visade inga problem, allt var ok. Men jag nekades fortfarande utan förklaring. Någon här som kan berätta för mej vari problemet ligger?

Annons:
Maria
2018-10-17 07:58
#1

Det kan inte vara så att du har betalningsanmärkningar?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lotofs
2018-10-17 08:15
#2

Nej, inga! Allt är ok!

Maria
2018-10-17 08:23
#3

Ok det var bara en gissning🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lotofs
2018-10-17 08:32
#4

Är 60 år och har aldrig i hela mitt liv haft en anmärkning eller på något sätt misskött mej, det är därför det är så konstigt! UC visar: Skuldsanering, inget registrerat (ir) Skuldsaldo hos kronofogden, ir Utmätningsförsök och återtagningsmål, ir Betalningsanmärkningar, ir Kreditvärdighet, medel (just att jag har lite besparingar borde sammantaget med allt annat definitivt inte hindra!)

Bahusia55
2019-02-24 16:58
#5

Har du många förfrågningar hos UC? Har man det kan det sätta en käpp i hjulet när man ansöker om kort.

Åsa S
2019-02-25 14:29
#6

Gick in och kollade klarnas villkor för kortet, och det står att man måste ha ett bankkonto kopplat till klarna innan man ansöker kanske det som inte funkar?

Annons:
Lotofs
2019-03-09 19:29
#7

#5 #6 Förlåt, har inte varit inne på länge! Nej, inga förxtpgno csr mdr än banklån som jag sen inte tog o h konto är kopplat till klarna, så det är inte det heller.

Honestyisdead
2019-03-27 02:29
#8

Bara att kontakta dom igen och förklara att något har blivit fel hos klarna och du vill prata med en person som jobbar med just kortet så det blir rätt. Att du inte vill behöva återkomma om detta problemet igen utan det måste lösas nu.

Kan dom inte det kommer du sluta använda deras tjänster och välja företag som värnar om sina kunder och du kommer inte kunna rekommendera dom.

Så hade jag gjort om jag var säker på att jag uppfyllde villkoren för kortet och det var viktigt för mig.

lånemaskinen
2019-03-27 17:17
#9

Det var ju dåligt, men frågan är varför man vill ha Klarnas kort, vad är deras fördelar? Har inte riktigt förstått det. Flrutom att kortet faktiskt är snyggt! :)

Upp till toppen
Annons: