Annons:
Etikett08-lån-avbetalningar-skuldsanering
Läst 357 ggr
Mia-45
1/8/20, 9:51 AM

Deltra Kravek

Hej

Jag undrar om nån känner till denna indrivningsfirma?
De har sökt min son men eftersom han nu är bortrest så får de ju inte tag i honom. 
Hux flux igår så ringde det en kvinna från  de. Jag frågade vad saken gällde och att de som sagt var sökte min son. Men hon satt och berättade att det handlade om en elskuld. 
Mycket märkligt, sa jag. Han har nyss betalat av det han låg efter med och skulle det ha funnits mer så skulle dessa ha ingått i armoeringsplanen, sa jag till henne. 
Jag har kontaktat elbolaget och de har inget sammarbete med dessa. 
Har nyss skrivit till Visma och inväntar svar från de. 
När man googlar på dessa så verkar de vara skumma. 

Hon gjorde dessutom ett stort fel och talade om för mej vad det handlade om. Hon sket uppenbarligen i GDPR-lagen. 
Vi söker nu info om dessa eftersom hon ska komma nästa vecka. Och får hon  inte tag i min son så skulle hon lämna papprena till mej…..Öhhhhh? Fel handräckning blir det ju då. 

Är tacksam om någon som har varit i kontakt med dessa kan berätta om de.

Annons:
annzoo
1/26/20, 12:44 AM
#1

Får du inge vettigt svar så är tipset att be personen att visa leg och inte skriva ubder något..

Mia-45
1/26/20, 10:10 AM
#2

Visma har de som indrivare. 
Meeen….de har farit omkring med en elräkning som är daterat 4/12!! Alltså över en månad gammal. 
Sonen har fått de andra räkningarna i sin brevlåda. Varför inte denna???
Resulterade i nu att vi suttit och betalat för mycket. 
Gör inget i och för sej…men varför har de farit omkring med en räkning i en månad???
Kunde gått illa om vi inte hade betalat in på den räkningen som kom efter. Allt blev ett enda samelsurium av detta.

Upp till toppen
Annons: