är de utlyffta? ser dem inte längre till höger???
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
De brukar bli det när de står utan värd.

tråkigt..
Du får gärna ta över. =)

#4 tack men jag har inte den tiden. har redan kattpolisen att titta till varje dag, men tittar offta in här. en bra sajt.
Jo, dock är bägge sajterna relativt "stängda" majoriteten som läste har fortfarande tillgång till dem.
Skulle aldrig skriva under avtalet som krävs för värdskap. Det är ett skämt!
#7 Det har visserligen inte med Moas fråga att göra men vad menar du?
Du vågar inte ens stå för dina åsikter verkar det som eftersom du postat anonymt.
/Maria
Anmäl intresse för att driva en sajt då får du avtalet. Har läst avtalet och det räcker med baskunskaper i avtalsrätt för att se hur skevt ansvarsfördelningen är.
Allt ansvar är på sajtvärden medans Nicklas och hans gelikar tar vinsten. Ett liknande avtal diskuterades idag rörande ryanair, då fördelningen av ansvar är samma. Det avtalet liknandes vid slavkontrakt.
Men alla är fria att göra bort sig så, dock råder jag alla att ta kontraktet till en jurist innan man undertecknar det.
Du hade verkat mer trovärdig om du inte skrivit under anonymitet.
Jag är själv Sajtvärd och har givetvis läst igenom avtalet. Skrivit under att ansvaret är mitt och jag ger blanka fan i om det ger vinst för någon… eller rättare sagt så tycker jag det är självklart att de som ger så många människor en möjlighet att gratis driva sina intressefrågor på ett redan uppbyggt forum givetvis ska tjäna på sin affärsidé.
/Maria
#7 och #9 Jag vet vad avtalet går ut på och har varit Sajtvärd för den här sajten. Det är klart att reklamintänkter går till Nicklas & co, annars hade ju inte iFokus funnits kvar då de betalar webbhotell för att kunna ha sajten uppe samt de måste också betala för underhåll av iFokus.
Så som jag ser det så är du otacksam över att du har möjligheten att få Starta en sajt helt gratis för att dela med dig information till andra.
Denna tråd är skapad angående Moas avgång och inte om avtalet är rättvist eller inte.
#0 Trist att du lämnar sajten, jag ska försöka driva den vidare tills en ny värd hittas.
Jag anser att det vore en bra idé att på en dylik sajt diskutera innebörden av avtal, något som är mer privatekonomiskt är enligt mig svårt att se, däremot kanske det borde ske i en egen tråd.
Ber om ursäkt att jag inte informerade dig i förväg MichaelE, hade inte trott att det skulle gå riktigt så fort. Annars hade du givetvis fått ett första val att återta den, vilket du givetvis fortfarande borde ha. =)
Det är lugnt, hörde att det fanns en annan som var intresserad så den får gå före i kön.
Dock verkade den personen väldigt tveksam i sitt eget ställningstagande, men tror att ni skulle kunna komplettera varandra mycket bra. =)