Insättningsautomat Swedbank
Hejsan!
Jag har lite kontanter efter en liten loppis som jag skulle behöva sätta in på mitt konto då jag ska köpa en ny dator med dem. Hur i tusan bär jag mig åt med en insättningsautomat? De har en här i staden men jag hittar ingen information när jag letar på Swedbanks hemsida till hur jag ska bära mig åt. Måste jag ha med mig mitt kontonummer eller räcker det med kort, eller hur gör jag? Någon som har erfarenhet av detta? Jag är jättetacksam för svar om någon snäll själ där ute kan hjälpa mig att förstå denna nymodighet som bankerna har hittat på. :)
Nymodighet? De fanns när jag började jobba för si så där 20 år sedan. 😎
Nu har jag inte gjort det på ungefär lika många år, men då var det att man stoppade in kortet.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Haha för mig är detta en nymodighet då jag endast har satt in pengar över disken förut. Nu är ju kontanthanteringen borta så då måste jag ge mig in på något nytt. ;)
Tack för svaret. :D
Jag visste inte ens att det fanns!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Oftast brukar det finnas en insättningsautomat och man använder du kortet, sedan är det bara att följa anvisningarna på skärmen.