Privatekonomi iFokus

Privatekonomi

Etikett09-försäkringar
Läst 3324 ggr
NaimaG
0

Problem med försäkringar?

Har du problem med att hitta rätt försäkringar eller tycker du att du betalar en alldeles för hög summa på din försäkring?

Compricer kan hjälpa dig att hitta det du behöver till ett bra pris och som täcker det du är ute efter även om det gäller båt, bil, bostad, barn eller livförsäkring.

Linnea
0

Sidan är bra, tyvärr jämför den inte djurförsäkringar. Det hade jag behövt.

Skynda långsamt så går det fortare.

MichaelE
0

#1 problemet med djurförsäkringar är ju att alla försäkringsbolag har ju inte det, utan det är ju bara vissa och det kan bli svårt att jämföra. Speciellt när man har olika försäkringspremier för olika rashundar.

Maria
0

När det gäller försäkring på mina katter som är huskatter och bara har veterinärvårdsförsäkring så ringde jag runt till några försäkringsbolag.

Tidigare hade jag Agria som jag först trodde var det enda försäkringsbolag som försäkrade djurSkäms

Det visade sig att det blev några hundralappar billigare på Folksam.

/Maria

NaimaG
0

#3 Jag som alltid trott att IF är billigast Skäms

Maria
0

#4 Det kan ju ha ändrats för detta är ju några år sedan…

/Maria

FredrikN
0

När man jämnför försäkringar så måste man jämnföra innehållet också. En billig försäkring är ofta lika med en dålig försäkring.

Maria
0

#6 Självklart så måste man jämföra försäkringsvillkoren men i mitt fall med katterna så var villkoren desamma och då var det självklart att välja det billigare alternativet.

/Maria

Linnea
0

#6 Tja fast Agria är väl kända för att pynta sina priser lite extra så billigaste är kanske vad Agria ungefär kostat om dom inte pyntat.

Skynda långsamt så går det fortare.

NaimaG
0

#6 Håller med dig.
Alla försäkringar täcker inte samma saker och kanske inte är så utförliga som man önskade de vore. Ju mer en försäkring täcker desto dyrare blir det och det gäller ju inte bara djur utan praktiskt taget allt man ska försäkra.

FredrikN
0

#9. Givetvis så gälle det alla försäkringar överlag. Man ska se till vilket skydd man behöver/vill ha och sen till priset.

Loveferrets
0

När det gäller tamiller så finns det bara ett försäkringsbolag och det är Agria, så det är inte mycket att jämföra med då, hoppas det kommer fler som kan tänkas försäkra dessa underbara djur oxå.