Hitta billigaste boken
Säkert flera som redan vet om den här sidan, men för de som inte vet så finns det en hemsida som heter www.bokfynd.nu där man med hjälp av deras sökfunktion kan hitta boken du söker - till lägsta pris.
Mycket bra tips, har snubblat över den tidigare men glömt bort den. Upptäckte också att bokus har fri frakt så jag förlorade 25kr på att köpa en bok på bokia på stan (umeå). Men å andra sidan behövde jag inte vänta på att få den.
Bra tips
Annars är väl begagnat det allra billigaste
/Maria
När det gäller kurslitteratur brukar dock Lycknis.se vara billigast och de brukar inte finnas med hos bokfynd sök så söker man på bokfynd hittar man aldrig Lycknis priser.
Nackdelen med Lycknis är att man inte kan logga in och se vart i processen ens order är så man kan inte se om de skickat varorna och liknande som man kan göra på adlibris, bokus, cdon
#3 det låter inge vidare säkert, men det kanske är därför dem är så billiga - de har ingen service som kostar. Jag föredrar bokus då jag får poäng via MedMera.
Lycknis brukar dock funka bra att handla hos, böckerna kommer ungefär lika snabbt + sist jag handlade fick jag 30dagar på mig att betala fakturan (tror bokus och adlibris har 10 dagar om jag inte minns fel). Lycknis är en del av Kraft och kultur (som säljer el) så det är ett hyfsat stort bolag bakom. Lycknis har även lägsta pris garanti så de sänker priset ifall man hittar lägre priser hos konkurrenterna, Lycknis är dock helt inriktade på studenter och litteratur till studenter de säljer inte skönlitteratur och liknande men som student kan man spara ganska många hundralappar på ett år ifall man inte hittar begagnad litteratur el. kan låna.