Privatekonomi iFokus

Privatekonomi

Etikett00-allmänt-om-ekonomi
Läst 3071 ggr
MichaelE
0

Ny ekonomihemsida

Jag presenterar (stolt) härmed My Economys egen hemsida där ni kan finna information om programmet samt videoguider i hur man använder det.

Dessutom har programmet uppdaterats till version 1.20.

Hemsidan: http://myeconomy.whiterockerart.com/

Trollvind
0

Jättefint med egen hemsida och användarguide.

Jag försökte uppdatera till 1.20 och följde noga instruktionerna, men jag får ändå bara upp version 1.17 som jag alltså redan hade.

MichaelE
0

Kul att höra att det finns någon som använder detta program Skrattande

Det problemet känner jag nog till, om du tittar under kontrollpanelen - lägg till/ta bort program. Hur många My Economy har du i avinstallationslistan? För om du har laddat ned den tidigaste versionen utav 1.17 så blir det dubbla installationer.

Detta skulle då resultera i att det står My economy och My Economy [1] i listan. Mitt tips är att avinstallera båda och sedan installera om My Economy.

Jag hoppas att detta var till hjälp.

PS.Du får gärna skriva en rad om vad du tycker om programmet.DS

Trollvind
0

Tack för tips. Gjorde som du föreslog och avinstallerade tidigare version och började om. Men det vill inte ändå. Men när jag ska installer får jag inte upp rutan där det står "Ladda ned MyEconomy" utan den visar direkt "Installera MyEconomy". Kan det vara något mer jag måste avinstallera innan den nya versionen "biter"?

Jag tycker det är ett enkelt och väldigt bra program annars. Glad

MichaelE
0

Det står installera pga att du har programmet redan nerladdat på din dator. Så klicka bara installera så kommer det att fungera.

Tackar, väldigt kul att höra. Notera att det är problem med Transport beräknaren i 1.20 versionen så det kommer åtgärdas snarast med en ny version.

Trollvind
0

Asch jag lyckas inte ändå. Har nu avinstallerat allt gammalt, rensat bort de mappar som blev kvar i program, och laddat ner mysoftdownloadmanager igen. Denna gången fick jag upp rutan med "Ladda ned…" först och gick igenom hela proceduren. Står ÄNDÅ version 1.17 när jag startar programmet. Visst är det skumt!

MichaelE
0

Nja, skumt är det inte. Det är bara jag som inte har lyckats ladda upp rätt myssoftdownloadmanager (laddade upp 1.17 istället för 1.20).

Men nu är rätt version uppe så det är bara att ta bort den gamla och ladda ner på nytt så kommer det att fungera.

Kom ihåg att du kan radera myssoftdownloadmanager efter att My Economy är installerad.

Trollvind
0

Ahaaa, var det så enkelt! NU funkar det, inga problem Skrattande

MichaelE
0

Var så lite så Skrattande

MichaelE
0

Ny version ute: 1.21!