Att spara in...
Jag har länge följt lite bloggar om ekonomi, och tycker mig se två olika sätt folk sparar på. Så jag tänkte fråga er här inne om det hade varit intressant att jag skrev en artikel om de här två typerna av tänkande.
Det första handlar om att spara in på det småskaliga, dvs återanvända, göra eget mm.
Det andra tankesättet fokuserar mer på olika lösningar i det stora, som var man kan kapa stora kostander på en gång.
Hade det varit intressant?
Det hade varit jätteintressant!
Från min sida vore det väldigt intressant och bra artikel.

Kanon, då har jag nåt att göra när jag har semester nästa vecka :)
Låter spännande
/Maria

Låter bra!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Det skulle jag gärna läsa om! 
/Désirée

jag vill åxå läsa…. när du har tid att fixa i ordning…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Artikel kommer när värmen behagar att ge mig mina tankar tillbaka. Just nu kan jag inte använda hjärnan alls känns det som!
#8 det är du inte ensam om.

hjärna vill jag gärna ha…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Väntar förväntasfullt på artikeln 

Jaa, den kommer så snart jag får tummen ur. Alla turer med jobber har tagit min energi på sistone. Men jag har den färdig i huvudet redan!
Okej, det låter ju bra.
har den blivit klar än jag vill gärna läsa den.
ä rädd att ja missat den bara.
Undrar samma som #14
Såvitt jag vet är den inte klar, har inte fått någon information om artikeln i alla fall.

Nu skäms jag lite, men den finns bara färdig i mitt huvud än så länge.
Just nu jobbar jag heltid + extraknäck + söker jobb, så tiden är lite knapp just nu… Men den kommer, kanske lagom till jul 
#17 haha bara du lovar att den kommer
längtar fortfarande efter att läsa den.
Ärsh de dagar man inte tänkte göra något brukar det komma, skulle rätta en artikel på djurhem och råkade skriva en helt ny på sisådär en kvart.. eller så är jag kanske knäpp som gör sådana ryck 

Nu ligger artikeln te under rubriken "Sparsam eller snål?" Passade på nu när jag ändå bara ligger och hostar under täcket…