Ert bästa köp 2011
Nu börjar det här året ta slut och jag vill att ni delar med er vad som har varit ert bästa köp under 2011?
Vårt bästa köp har varit hushållsassistenten (köpt i maj) samt en symaskin som vi har köpt under mellandagarna. Båda köpen gjordes kontant vilket känns skönt då många tidigare köp har varit avbetalningar.
Sämsta köp: Akvarieställning, ångrar mig nu i efterhand pågrund av att det är en sådan stor grej, och jag har liksom tappat intresset något.
Bästa köp: En ny-gammal sekretär som både var billig, snygg och fungerar som både bord och förvaring.
Vår tredje katt är vårt bästa köp i år - så mycket glädje som vi har av lille Lenin skulle vi aldrig uppleva genom en pryl.
Bästa köpet var min lägenhet, har stormtrivts de här 7månaderna som jag bott i den.
sämsta köpet var nån färdigrätt som jag köpte på Lidl smakade urk var bara att slänga
Bäst: att jag anlitade flyttfirma när jag flyttade. Helt klart värt 3800:-!
Sämst: Vet ej.
Helt klart min dator. Efter 4 års längtande blev det ett perfekt köp, en bra dator till ett ännu bättre pris.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Vårat bästa köp är såklart våran valp och vårat nya marsvin =)
vårat sämsta köp är nog vårat vardagsrumsbord ifrån IKEA som det inte var någon kvalité på.
Mitt bästa köp 2011 var min hund! Ingenting kan ersätta min goding :)
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.

Eftersom jag köpstoppat och inte har så mycket att välja på nu, så får det bli vinterjackan som är det bästa.
Det sämsta? Njaa… Har ju mest sålt saker och inte köpt något halvdant i år 

Mitt absolut bästa köp 20011 var utan tvekan min cykel! Hittade ingen bra begagnad i rätt pris när jag behövde en så det blev en ny för 2995 kr.
Hade egentligen inte råd just då så jag fick äta på "tavelramarna" i ca 1 månad efter köpet.
Men jisses vad jag sparar bensin - bilen får stå och används endast när jag verkligen behöver den. Cyklar till och från jobb, cyklar och handlar, cyklar till vänner och uträttar i princip alla ärenden på cykeln.
Jag har snart betalat cykeln med sparade bensinpengar och det känns underbart! Bra för min kondition också ;)
Kan ju tillägga att jag bor i Skåne och vi har fortfarande inte sett röken av någon vinter ännu så det går fortfarande utmärkt att cykla.
Det var helt klart min hund och min katt :)
Men många inköp har gjorts under 2011 då vi flyttade i Mars. Nu flyttar vi i februari igen, så en hel del inköp för 2012 står på listan..
/Michaela Lundgren
SaM - Smycken av Michaela
S*Glömstaskogens Norska Skogkatter
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Blogg: Michaelas DP (http://michaelasdp.blogg.se)
Blogg: SaM - Smycken av Michaela (http://smyckenavmichaela.blogg.se)
Hemsida: SaM - Smycken av Michaela
Hemsida: S*Glömstaskogens (http://www.glomstaskogens.com)
Bästa köp: En tidningsprenumeration, blir lika glad varje månand och har glädje av tidningen hela månanden ut!
Sämsta köp: Alla reservdelar till bilen och dess omkostnader på mecken, borde helt enkelt köpt en nyare bil istället.
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════