Tjäna pengar, tjäna pengar
Hej!
Har ni några roliga/bra tips för att få ihop pengar, gärna snabbt och roligt! Tack :D
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Sabbt och roligt… skulle jag också vilja veta!
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Väldigt chill skulle det va!! Men hur många jobb finns det egentligen för mig som är 13 år…

Gräsklippning, reklam, grannarnas hundar, barnpassning, tvätta bilar… osv.
När jag var 13 hade jag mitt första sommarjobb i ett bageri, sålde kakor. Men jag vet inte om sånt är ok längre (det var på 70-talet).
Väldigt chill skulle det va!! Men hur många jobb finns det egentligen för mig som är 13 år…

eh… se mitt svar.
jag är 13
går ut med grannens hund och tjänar 20 kr
varje gång.
på en vecka får jag 100 kr.
till det så passar jag lillasyrran ibland och det tjänar jag ca: 50 i veckan på.
+ så städar jag storebrosansrum för 35 i veckan.
runt 200 för mig på en vecka
Du är en förmögen ung man/kvinna 
Hälsningar Gnidde.
#6 det var en duktig 13 åring :D
råkade skicka samma text 2 ggr,, ursäkta för det.. jag har det rätt enkelt för mig på så sätt att jag skulle få vara med i reklamfilmer. Min pappa känner ett gäng som jobbar med det. Det skulle vara ett bra och kul jobb !

jamen då så!!
Ja, det tänkte jag inte alls på, men fortsätt ge tips! Tack så mycket alla :)
Genom att lära sig att arbeta i ung ålder så kommer man långt sedan när man väl tar sig ut i arbetslivet.
Japp :) Skulle vara kul att kanske sälja vaktelägg. Vi fick en kull kattungar i sommras och det gick hur lätt som helt att hitta perfekta hem åt dom, så vi håller på att fundera på en kull till ^^
Kattungar finns det så det räcker och blir över, katthemmen svämmar över och kattungar avlivas i ren panik.
Ja, det är så fruktansvärt hemskt :( men det känns som det håller på att bli bättre nu, inte många på blocket osv

14 Gå¨in på katthemmens hemsidor elr på hittekatter här så kan du läsa om alla de som svälter o fryser ute för det finns inte hem till alla de huskattungar som föds. det finns långt fler katter än vad det finns hem,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
I har helt rätt. Otroligt korkat att föda upp nya indvider när det redan är "överbefolkat"