Budgetprogram?
Finns det nåt bra program för att föra in alla utgifter och se vad man lagt på olika saker?
Hämtade en bra app på ipaden, men det visade sig vara en begränsad gratis-version och eftersom jag vill spara pengar genom översikten, är jag inte så pigg på att betala för en app för att göra just det. 
Det spelar ingen roll om det är till dator eller ipad, bara det funkar bra och är gratis så!

Mvh Stephanie 

Kanske kan www.smartbudget.se vara något? Vet inte om de har någon app, men det fanns en mobilvariant av hemsidan i alla fall. Själv föredrar jag Excel istället, då kan jag få allt precis som jag vill - även om det kräver en del arbete ibland.
Det finns några guider här på Privatekonomi om hur man gör budget och kassabok. Jag är på väg att släppa ett budgetprogram men inväntar på ett annat program för att kunna lansera det.
Har fått många förfrågningar angående gratis budgetprogram. Du ser några på http://www.drivrutiner.net/program/kontor/budget.php
#3: Är den något av programmen som du rekommenderar för just privatbudget?
Är det du som äger och står bakom sidan?
Kalles Hemeko rekommenderar jag inte från den sidan, jag tycker att programmet är trist och man kan inte sätta igång med det på direkten. Jag anser när man arbetar med ett budget program så ska man inte vara tvungen att läsa manualen det första man gör.
Gnucash är mycket bättre och har funktioner som de flesta inte alls behöver. Tyvärr är inte programmet helt på svenska (blir ofta svengelska) men även där tar det en liten stund innan man sätter sig in i det.
Okej, kanske borde testa att använda något för utvärdering någon gång… =)
Har dock ej mer utgifter än de går att hålla i huvudet i dagsläget.