Plus
Ikväll börjar PLUS. Det är 1 timme denna gången men utan Sverker Olofsson. Kl:21.00 på SVT1
Jaha gott folk, vad tyckte ni om nya PLUS. Själv tyckte jag det var för långt och för rörigt. Sedan tycker jag att Dustin Home faktiskt gjorde skäl till att hamna i soptunnan.
jag såg de inte valde lyxfällan istället. men de låter som om de inte va nån hitt?
Jag saknar Sverker. Såg inte plus och har tyvärr pga mitt jobb missat det de senaste åren. Men men, får man inte se honom i Plus så får man ibland prata med honom istället - riktigt trevlig karl, men går i pension snart.
Det är PLUS ikväll kl 21.00 på SVT1. Ska bli intressant att se vad de har att komma med ikväll.
Tyvärr är det Lyxfällan vid smma tidpunkt så jag får spela in Lyxfällan så kan jag snabbspola över reklamen.
PLUS ikväll kla 21.00 på SVT1.
Någon som såg gårdagens program? De städade 3 skolkök med olika produkter och det visade sig att det billigaste var det bästa och det var vanligt diskmedel
.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I gårdagens program så försökte de pruta på saker som de ville köpa. Det gick väl sådär men de lyckades i allafall få ner priset med ett par hundralappar både på elektronik och mat. Det var ingen av programledarna som var med i repotaget.
Hur gör ni när ni handlar, försöker ni pruta i Sverige, för utomlands så är det många svenskar som prutar.
Nej, jag har aldrig prutat. Men jag är däremot hård när det gäller kunden har alltid rätt - jag vet mina rättigheter och låter mig inte luras av försäljare!
Ikväll är det PLUS. Ett entimme långt konsumentmagasin. Kl 21.00 på SVT1.

Man kan se Lyxfällan på nätet också.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Fast denna tråden handlar om PLUS
Vet inte hur många som såg programmet men jag undrar vad försäkringsbolagen tänker på när de nekar en barnförsäkring utan att begära ut journalerna?
Var det någon som trodde att ett halvfabrikat skulle smaka bättre än en hemmagjord paj?
Missa inte PLUS ikväll, det går som vanligt på SVT1 kl:21.00.
PLUS ikväll handlade om ekonomi. Bl.a så skickade de in en person till de 4 storbankerna för att bli kund. Det var hemskt vad de fösökte sälja på dem saker från deras eget sortiment genom att kalla dem för VIP-kund eller premiekund fast det fick man betala för.
Se PLUS ikväll
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13912717.ab
Hon tog ett lån i sitt namn då han hade betalningsanemärkningar och fick gå från hus och hem.
Någon som sett programmet? Ännu en anledning till att inte ha Nordea som bank.
Tyvärr missade det.
Nu har det börjat igen. Förra vecka visades första avsnittet av PLUS ikväll är det dags igen för alla som är intresserade av privatekonomi. I SVT1 kl 21.00.
Detta program gillar jag bättre, dock saknar jag Sverker och mer sakliga inslag, sist så var det på en nivå för femåringar mest. "Innan du skall sälja huset och ha visning så måste du städa ordentligt." Va? Vad säger du? ;)
Dock bra att frågor lyfts upp. =)
Fast det är imorgon kväll.
Insåg det när det inte var ett alternativ vid kvällen zappning genom kanalerna.